trött och ledsen

Tänkte bara skriva att det inte kommer bli något bloggade i morgon för att både jag Annie och Felicia ska åka bort hela dan. Ska bara lägga till ett par ord om att dom ställde in Justins Sverige besök. Det är så dålig stil att gå ut med infon om att han ska komma som om dem vad 100% säkra ! Jag önska att dom skulle vara med när vi svenska belibers fick det där j*vla mejlet där det stod att han inte kommer, jag önska att dom fick se alla bli så besvikna och ledsna. Vi hade köpt presenter för hundra lappar , vi hade bestämt vad vi skulle säg till honom och tillomed vad vi skulle ha för kläder på oss den dagen. Jag blir så besviken, jag är 16 år och jag ringde till min mamma och bölade som om jag var 5. Det allra största besvikelsen är att vi var så nära , vi var en vecka i från våran söta vackra Justin Bieber som vi alla lägger ner nästan halva tiden på ett dygn på.... Vill verkligen att universal ska få veta hur ledsna vi är, vill att Justin ska få veta det . /veronica

Så alla borde skriva till Justin på twitter
Alla borde mejla till universal [email protected] och ringa på 08-6295300
Gör detta och säg vad ni känner och tycker att bli så här besvikna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0